UKK

Usein kysytyt kysymykset


Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?
Kyllä. Voit tilata verkkokaupasta rekisteröitymättä, mutta kirjautumalla sisään tilillesi nopeutat ostosten tekemistä jatkossa ja voit seurata tilauksesi etenemistä. Asiakastilin käyttö ei siis ole välttämätöntä tilauksen tekemiseksi.

Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?
Normaali toimitusaikamme tilauksilla on 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Me käsittelemme varastolla samana päivänä klo 13.00 mennessä tulleet tilaukset ja ne lähtevät PostNordin matkaan vielä saman päivän aikana.

Mitkä ovat verkkokaupan toimitustavat?
Tilausvaiheessa pystyt valitsemaan haluamasi toimitustavan tuotteille näistä vaihtoehdoista:


-       Nouto Confetin-myymälöistä (Tuusula, Vantaa, Pirkkala)

-       Nouto PostNord noutopiste

-       PostNord kotiinkuljetus

-       sähköinen toimitus (VAIN lahjakorteille)


Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?
Käytössä on kaikki yleisimmät maksutavat: verkkopankki, pankki- ja luottokortit, MobilePay sekä useita laskuvaihtoehtoja (Collector, Walley, Alisa-yrityslasku)

Haluan tilata tuotteita noudettavaksi myymälästänne, miten toimin?  
Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme ja valita toimitustavaksi nouto myymälästä. Valitse se myymälä, josta haluat paketin noutaa. Tilaus on valmiina noudettavaksi, kun saat myymälästä tekstiviestin.  

Voinko tehdä tilauksen soittamalla tai sähköpostilla?
Valitettavasti et. Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan kautta.

Miksi tilaukseni ei mene läpi verkkokaupassa?  
Jos olet valinnut ostoskoriisi tuotteen, jota ei voi ostaa postitse/noutona, niin tilaus ei mene läpi. 

Voinko varata tuotteita myymälästä?
Otamme varauksia vastaan myymälöissä puhelimitse. Jos kuitenkin haluat varmistaa tuotteen saatavuuden, kannattaa se tilata verkkokaupasta ja valita toimitustavaksi nouto myymälästä.

Löytyykö varmasti jotain tuotetta myymälästä kuten verkkokaupan saatavuus kertoo? 
Emme pysty takaamaan, ettei sitä ole ehditty ostaa myymälästä sillä aikaa, kun olet matkalla myymäläämme. 

Missä tilaukseni on? 
Olet saanut lähetysvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin, josta löytyy PostNordin seurantatunnus, jolla pääset seuraamaan pakettisi kulkua www.postnord.fi -sivustolla.

Tuote on loppu verkkokaupasta, milloin sitä on taas saatavilla?
Voit tilata itsellesi ilmoituksen, joka kertoo kun tuotetta on jälleen saatavilla. Tilaa ilmoitus tuotetiedoista löytyvästä Ilmoita saatavuudesta- napista.

Tuote on loppu haluamastani myymälästä, voitteko lähettää tuotteen toisesta myymälästä?
Myymälöiden välillä ei valitettavasti ole logistiikkaa. Jos tuotetta on saatavilla verkkokaupan varastolla, tuotteen voi tilata verkkokaupasta postitse omaan osoitteeseen tai valita nouto myymälästä, jolloin sinulle ei tule postikuluja.

En saanut vahvistusta tilauksesta, miten toimin?
Kaikista onnistuneista verkkokauppaostoksista tulee sähköpostiin tilausvahvistus heti tilauksen jälkeen automaattisesti. Suosittelemme tarkistamaan myös roskapostikansion. Mikäli et jostain syystä saa tilausvahvistusta, mutta tiliäsi on veloitettu, ota yhteys verkkokaupan asiakaspalveluun: info@confetti.fi

Olen tilannut paketin noutona myymälästä. Voiko ystäväni noutaa sen?
Kyllä voi. Kerro vain ystävällesi nimi, jolla tilaus on tehty ja tilausnumero.

Näin tuotteen myymälässä, mutta sitä ei ole myynnissä verkkokaupassa. Miksi?
Pääsääntöisesti koko valikoimamme löytyy verkkokaupasta. Ajoittain tulee poikkeuksia, jolloin yksittäisiä tuotteita löytyy vain myymälöistämme. Tuusulan myymälässä on usein myynnissä näytekappaleita ja pieniä eriä erikoistuotteita, joita et muualta löydä.

Ostin tuotteen verkkokaupasta ja haluan palauttaa sen. Miten toimin?
Ole yhteydessä asiakaspalveluun info@confetti.fi ensimmäiseksi. Mikäli palauttamsi tuote täyttää palautuskriteerit, lähetämme sinulle sähköpostilla palautusosoitekortin pakettiin. Vie sitten paketti PostNord toimipisteeseen.Kun palautus saapuu varastollemme, käsittelemme sen ja hyvitämme rahat Paytrailin kautta. Lue toimitusehdoista tarkemmat kriteerit ja ohjeet palautuksille.

Voiko verkkokaupan tuotteita palauttaa tai vaihtaa Confetin myymälöissä?
Kaikki verkkokauppaostosten palautukset ja vaihdot tapahtuvat verkkokaupan kautta.

Voinko tilata verkkokaupasta yrityksen nimellä laskulle?  
Kyllä voit. Valitse tuolloin Alisa yrityslasku. Mikäli sinulla on leivonta-alan yritys esim. konditoria tai olet yksityinen kotileipuri, saat meiltä konditoria-alennuksen. Lue siitä lisää täältä.

Jos minulla on omia palloja, voinko tulla myymäläänne täyttämään niitä?
Kyllä voit. Emme pysty takaamaan pallojen heliumkestävyyttä kuitenkaan eli pallot täytetään asiakkaan vastuulla. 

Verkkokauppa auki 24/7
Verkkokaupan tilauksiin liittyvät asiat:
sähköposti info@confetti.fi
puhelin +358 45 120 6627


Myymäläkohtaisissa kyselyissä, ole suoraan yhteydessä kyseiseen myymälään. Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.